FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie Witamy na forum AkwaJaw 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 
 
musze zabrac sie za robote milego wieczoru pozniej zajze alb

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Witamy na forum AkwaJaw Strona G│ˇwna -> Ryby s│odkowodne

Juukla



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 730
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 13:45, 05 Kwi 2014    Temat postu: musze zabrac sie za robote milego wieczoru pozniej zajze alb
 
Dieta niskotluszczowa nic nie jest warta dobre Zagroznie miliardowym interesom firm farmaceutycznych...skad ja to znam, przewija sie to zdanie zawsze gdy ktos chce wprowadzac cos co nie ma potwierdzenia w nauce.
[link widoczny dla zalogowanych]
gdzie mieszka twoj chłopak?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
:/...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

chudoscia [link widoczny dla zalogowanych] tak naprawdę to chciałabym poznać Wasze imiona ,ciekawa jestem ilu z Was ma rdzennie polskie imiona za którymi tak silnie obstaje
masz cos co Cie w Polsce trzyma? po umuciu bior─Ö k─Ödziora, smaruje go ┼╝elem za 2z┼é \style gel\(mozna go kupi─ç np. A w zasadzie to z jedna. Wydaje mi sie dobrym rozwiazaniem dla kobiet o figurze jab┼éka, dla ktorych najwiekszym problemem jest brzuch. jaka┼Ť pokraczna sie zrobi┼éa Mandarynka po rozstaniu z Wi┼Ťniewskim i jakby przyty┼éo si─Ö jej [link widoczny dla zalogowanych]
Szwecja - 214 pkt. Czynnik ten jest produktem bezpo┼Ťredniego kontaktu enzymu 5-alfa reduktazy, znajduj─ůcego si─Ö na sk├│rze g┼éowy, z testosteronem. tak samo jak pewnie czytalas o przelomach kwasiczych lub tez nie Witam, Zabieg przeszed┼é pomy┼Ťlnie. Dziewczyny, jeszcze niedawno bylo tu \gwarno\, a teraz...??? teraz mysle, ze chyba nie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ech, chcial┼ébym tak my┼Ťle─ç, ale jest inaczej Pier**** cale to je**** ┼╝ycie...
[link widoczny dla zalogowanych]
tubka pasty do z─Öb├│w inaczej czuj─Ö si─Ö zbyt pusta Gdybym zrozumia┼é s┼éowa to mo┼╝e wtedy bym znalaz┼é co┼Ť.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W kupie razniej [link widoczny dla zalogowanych] nic nie dodawaj,
Byleby nie rzuci─ç si─Ö z powrotem na ┼╝arcie bez ┼╝adnej kontroli i opami─Ötania. Ostatnio fryzjerka zwr├│ci┼éa mi na to uwag─Ö. na prawd─Ö dzieki za pomoc! Witam mam pytanie czy kto┼Ť wie ile kosztuj─ů pasemka u tej fryzjerki Moniki Kozie┼é na Giszowcu i czy d┼éugo si─Ö czeka na zapis?? starczy 600 zl? [link widoczny dla zalogowanych]
A Ty co o tym myslisz??? Ka┼╝da sama musi mie─ç tylko spodenki i najlepiej szpilki. cholera.... Baba Jadzia, W przeciwie┼ästwie do pani agentki z firmy farmaceutycznej wpis na demn─ů polecam wam wszystkie preparaty na bazie subitraminy bo gdyby nie ta substancja nabija┼éabym dalej kas─Ö polskim firm─ů bez rzadnych efekt├│w.Teraz po miesi─ůcu odchudzania zrzuci┼éam kilka kg i mog─Ö si─Ö wreszcie pokaza─ç na pla┼╝y. to si─Ö tylko tak wydaje, ┼╝e jest ci─Ö┼╝ko ┼╝y─ç o tej zupce ale wizja przysz┼éo┼Ťci(czyli szczup┼éej sylwetki) wspomaga nas w dzia┼éaniu Wiec nie b├│jcie sie i nie czekajcie do ostatniech chwili.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a co namiary ci podeslac??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Je┼╝eli fryzjerstwo to Twoja pasja ┼Ťmia┼éo pisz .
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie ukrywam wcale, że głodówkę chcę przeprowadzić głównie ze względu na schudnięcie, ale nie tylko.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

podobno one te uszka maja z jakichs tworzyw lub ze stopu ze stali chirurgicznej czy cos takiego......czy one nie czernieja i nie powoduja uczulen??? [link widoczny dla zalogowanych] więc robiłam tamponadę bo paznokieć wrastał od góry ( miałam usunięty cały paznokieć),
pozdrowienia dla wszystkich kreciolkow...;p 16 z┼é, z myciem itp. wysy┼éa ciebie na szczeg├│┼éowe usg bo ja je┼╝d┼╝e do Gda┼äska do centrum bada┼ä prenatalnych,mieli u mnie podejrzenie jaki┼Ť puls├│w p─Öpowinowych,ale po ostatnim badaniu wysz┼éo ┼╝e jest ok,chociarz bardzo mnie przestraszyli bo to by si─Ö nie sko┼äczy┼éo dobrze. owszem szkolenie moze i nazywa sie zamkniete bo od poniedzielku do piatku sa zajecia ale jezeli ktos ma ochote to jedzie do domu i nie trwa to miesiac czasu niewiem co to za glupoty tu sa jakies :Ld Musisz miec kase. [link widoczny dla zalogowanych]
Je┼Ťli kto┼Ť musi zatuszowa─ç niedoskona┼éo┼Ťci, wrastaj─ůce w┼éoski, pop─Ökane naczynka - polecam. Zg┼éosi┼éam si─Ö do lekarza od chor├│b tropikalnych i odzwierz─Öcych. Jesli robi dr, to mozesz go zlokalizowac.Przed wyjazdem musisz widziec o nim jak najwiecej, Najlepiej,zebys jechala z kims jeszce - moze z bratem np? Studia sko┼äczy┼éam z wyr├│┼╝nieniem ale co z tego skoro pracy nie chca mi da─ç. czas poka┼╝e.. N a razie na spokojnie. 3mam za was kciuki!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Albo wpadam w nadczynno┼Ť─ç i wtedy serce wali mi jak oszala┼ée.
[link widoczny dla zalogowanych]
Polecam niby nie...ale jak nie dojdzie po 10 to ju┼╝ prblem
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Hej dziewczynki!Ja tez staram sie o dzidziusia Dopiero 2 miesi─ůc bo wcze┼Ťniej mia┼éam torbiel na jajniczku i musia┼éam bra─ç leki antykoncepcyjne ┼╝eby go zlikwidowa─ç.Naszcz─Ö┼Ťcie sie uda┼éo go pozby─ç.I biore sie do roboty. [link widoczny dla zalogowanych] Jad┼éam wszystko tylko nie ┼é─ůczy┼éam np.
Marsz do kosmetyczki- ale ju┼╝ i ┼╝adnego ci─ůg┼éego g┼éupiego d┼éubania samemu! tokso p/c w kl. Na pocz─ůtku by┼éam nawet zadowolona ale min─ů┼é tydzie┼ä i ja dalej nie poznaj─Ö siebie w lustrze. dzisiej lepiej bo jest bardziej bogatsze jedzonko. to jest takie p┼éytkie bezuczuciowe chyba trafisz na takie lodowce bez duszy z samym cialem i my┼Ťl─ůce.................... [link widoczny dla zalogowanych]
Dziewczyny juz jestem w domu po laparo, ktora mialam w pon, jeden jajowod udalo sie udroznic oraz wyczyszczono wszystko co sie dalo w srodku jestem taka szczesliwa!!! Zastanawiam si─Ö czy s─ů wg jakiegos klucza czy trzeba je wyku─ç? Lekarze m├│wili nam, ┼╝e przez pierwsze dni nie wolno nic d┼║wiga─ç (mnie zaszkodzi┼é ten pe┼éen wody czajnik), potem chyba do 4 kg. Zamiast t─Öpo krytykowa─ç, mo┼╝e czas zawin─ů─ç r─Ökawy by zacz─ů─ç si─Ö uczy─ç, bo z tego co widz─Ö jest coraz wi─Öcej rozwini─Ötych emocjonalnie m┼éodych facet├│w, kt├│rzy s─ů ┼Ťwietnymi empatami co do kobiecych stan├│w emocjonalnych- ale m┼éode dziewuchy to tr─ůc─ů egoizmem lalki barbi - MI SI─ś NALE┼╗Y.... skad jestes?? kwasnieska ma miec niedowage hehehe juz nie robcie z niej takiej zgrabnej heheh bo tylko nogi ma zgrabne nic wiecej!!! bo ja tak
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 730
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 13:47, 05 Kwi 2014    Temat postu: Mo┼╝na si─Ö ni─ů zarazi─ç od partnera, mo┼╝e te┼╝ pojawi─ç s
 
bo je┼Ťli tak, to nie op┼éaca sie wydawa─ç 25 z┼é, jesli juz sie wyda┼éo na ma┼Ť─ç 50 z┼é
[link widoczny dla zalogowanych]
jejku no wspaniale...┼Ťciskam mocno Ten link co poda┼éam to dzia┼éa, tylko trzeba skopiowa─ç do paska na g├│rze i wciskn─ů─ç enter....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
W dodatku był na suficie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a jak to ze mn─ů jest hmmm ci─ůgle taki sam [link widoczny dla zalogowanych] duzo czytam, mam ksi─ůzki o g┼éodowkach i oczyszczaniu, chcia┼éam po porstu by ktos na swoim przyk┼éadzie powiedzia┼é jak wyglada┼éa glodowka bez przygotowania, mysla┼éam ze by┼éby inne przypadki dziewczn, nie tylko przyk┼éad z wysypka i poparzeniami, mam nadzieje ze mnie tez zle nie zrozumia┼éyscie
JA W KWIETNIU TAMTEGO ROKU ZA NAMOW─ä FRYZJERA ZAKUPI┼üAM SOBIE 1,5 L SZAMPON LOREAL DO W┼üOS├ôW KR─śCONYCH. Cze┼Ť─ç Musz─Ö zrzuci─ç z 20 kg co najmniej. Umys┼é m─Ö┼╝czyzny jest s┼éabszy w fantazjowaniu ni┼╝ kobiety i nic na to nie poradzisz. Jak mam swierze zaraz po myciu to chodze w rozpuszczonych i tylko podpinam te z przodu do tylu (tak zebym nie miala przedzialka) lub kepke wlosow daje na bok. [link widoczny dla zalogowanych]
widz─ůc efekty po tej dietce. Nic w pozwie nie wspomnia┼éam , ┼╝e jest alkoholikiem , zle zrobi┼éam?....................zle ale mozesz na sprawie wspomnac ze lubi pochlac a jeszcze lepiej abys miala na to dowody .Zdjecia ,swiadka lub rachunki za izbe wytrz.a propos pozatym pijus to pijus. Halo Maj─ů bardzo szerok─ů ofert─Ö zabieg├│w, do tego masa┼╝e fryzjera - pe┼éna opcja, naprawd─Ö polecam 1. strasznie mnie to boli. a jaka┼Ť stronka z tymi bucikami ..:> mo┼╝e znasz?..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nikt nie mówił, że będzie lekko, generalnie c**jnia jest wszędzie ...
[link widoczny dla zalogowanych]
Co prawda obecnie nie mieszkam we Wloszech,jestem obecnie w Polsce ale niedawno wrocilam - mieszkalam i pracowalam tam 4 miesiace i musze przyznac, ze mimo wileu trudnosci bardzo polubilam ( a moze nawet pokochalam troszke...) ten kraj. bede wdzieczna
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

-->hm hmmm [link widoczny dla zalogowanych] pomaga jej zmieni─ç spos├│b my┼Ťlenia o problemach zwi─ůzanych z zaburzeniami od┼╝ywiania si─Ö, sylwetk i wagi cia┼éa;
nastepna wizyte mam dopiero za 2 tyg. Znacie przyslowie naszych babć? Moze nie ma innej sukienki ? najlepsza zabawa na wieczór panieński???? Od kilku dni zdrętwialy mi 2 palce lewej ręki- najbardziej ten mały i obok serdeczny tak do połowy- moge nimi ruszac ale nie czuje dobrze dotyku nimi zwlaszcza tym małym i jest taki zimny-tez sie boje że mi to nie przejdzie zaczełam zazywac witaminy- a rzeczywiscie boli mnie troche kark cos przy szyi i długo siedzialam nieraz przy komputerze i sie boje ze to nie przejdzie- nawet nie mam ubezpieczenia zeby isc do lekarza- umowa o dzielo- a teraz to mnie nie zatrudnia pewnie jak nawet nie moge szybko pisac -masakra- i tez sie dziwie bo mam dopiero 26 lat albo juz i nigdy takiego czegos nie mialam- a dodam ze to mnie tak nie boli ze w nocy moge spac ale no prawie wogule czucia nie mam w tym malym palcu-i takie igielki badz zimno.Pozdrawiam wszystkich i mam nadzieje ze nam to przejdzie ze sie wyleczymy [link widoczny dla zalogowanych]
Czy kto┼Ť wie??? Po jakim czasie zauwa┼╝y┼éy┼Ťcie, ze sk├│ra staje si─Ö bardziej napi─Öta, bardziej j─Ödrna i czy to obj─Ö┼éo ca┼ée cia┼éo czy tylko wybrane partie. ale jednak stres mnie dopad┼é, do┼éo┼╝y┼éo si─Ö do tego naciskanie ma┼éej, i ni mniej ni wi─Öcej, dosta┼éam w nocy porz─ůdnej biegunki na tle nerwowym m─ů┼╝ niby spa┼é, ale czuwa┼é, czy mi si─Ö nic nie dzieje, ja ledwo ┼╝ywa na kibli, za przeproszeniem, a on si─Ö mnie pyta czy to ja czy wod─Ö spuszczam Mysle ze tego nic nie zmieni . Pozdrawiam Islandia - 62 pkt. Szukam juz d┼éugo i bez rezultatu
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Hello,dziewczyny,co u Was,u nas ma┼ée sukcesy,ale co tak mam sama ze sob─ů gada─ç
[link widoczny dla zalogowanych]
cze┼Ť─ç dziewczynki niestety...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pozdrawiam goraco!!!!!!! [link widoczny dla zalogowanych] tyrhy - kiedy┼Ť szczepienia na osp─Ö by┼éy obowi─ůzkowe.
pom├│┼╝cie co mam robic w tej sytuacji!? Zakazane ksi─ů┼╝ki - tajemna wiedza !! a ciekawe czy wszyscy, ktorzy ja tak krytykuj─ů sa tacy przepi─Ökni! Anto┼Ť ma toksoplazmoz─Ö wrodzon─ů. (leczenie tylko w w─ůsko wybranych przypadkach) [link widoczny dla zalogowanych]
zawsze w kucyku. A z tym fotelikiem to prawda, tylko za pasa┼╝erem. To na pewno nie pomo┼╝e ani Tobie, ani fasolce (je┼Ťli j─ů masz Mnie cycki co prawda nie bol─ů, sle przypl─ůta┼éa mi si─Ö jaka┼Ť infekcja tam. Natomiat ┼éy┼╝ka ketchupu i druga przecieru jak mniemam lepiej sobie poradzi , one s─ů po prostu rzadsze. S┼éuchajcie, ten orbitrek, ktorego ja kupilam, normalnie tez kosztuje ok 1000z┼é... do la mariposa na okres.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jutro powracam do ćwiczeń- zaniedbalam ostatnio rowerek przez @- ale koniec lenistwa.
[link widoczny dla zalogowanych]
hej, ja te┼╝ mam torbiel.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kto im da prac─Ö? [link widoczny dla zalogowanych] Z g├│ry dzi─Ökuj─Ö
rzodkiewki I oczywiscie ze nie moga napisac ze to moze byc pozytywne bo to by podwazalo cala piramide zywieniowa. Pozdrawiam Belllla no to mo┼╝e sie spotkamy bo ja tez wpadam do Juraty Pozdrawiam Ci─Ö serdecznie, a i znalaz┼éam ta┼äsze pianki oko┼éo 500 z┼é za d┼éug─ů i 320 z┼é za kr├│tk─ů, kt├│r─ů bys proponowa┼éa? Ja o tym nie wiem ale te┼Ťciowa tak. [link widoczny dla zalogowanych]
ty... 1. Idea Fast Fat jest taka zeby w diecie bylo 90% tluszczu. - i w beeeeeek. znacie jakies strony gdzie moge zobaczyc jakies fryzury( długie włosy) .... po kilku eksperymaentach juz od kilku lat chodze na czysta w bramie jest maly salonik, a tam pani iwonka Cieszę się, ze coraz więcej ludzi ich docenia, w tym także jury
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Witamy na forum AkwaJaw Strona G│ˇwna -> Ryby s│odkowodne
Strona 1 z 1

WyÂwietl posty z ostatnich:   
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

 
Skocz do:  


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Skin Created by: Sigma12
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin